onsdag den 9. oktober 2013

Til bruden


Min elskede kære veninde blev gift i lørdags og jeg var så heldig at være maid of honnor, eller på godt dansk - førstebrudepige. I anledning af hendes bryllup havde jeg hæklet nogle ting til hende. 

Hjemmelavet strømpebånd. Det er lavet på gefühl, så jeg har ingen opskrift. Det smarte ved det er at det kan strammes til så det passer næsten hvert et lår 


Teknisk set er dette ikke hæklet, men hjemmelavet er det. Min veninde ville ikke have sit fine slør revet i stykker efter brudevalsen, så jeg lavede et danseslør til hende. 

Close-up af kammen på dansesløret.

Jeg nåede også lige at lave et lille etui til papirlommetørklæder til hende. Dette er også lavet på gefühl. 



2 kommentarer:

  1. Kan du huske hvilket mønster du brugte til strømpebåndet?

    SvarSlet
  2. Hej Jeannett
    Det er lavet helt ud fra fri fantasi. Så det kan jeg ikke lige være voldsomt behjælpelig med. Jeg prøvede mig frem med forskellige mønstre ud fra hovedet. Håbet du finder på noget.
    KH Rikke.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...