lørdag den 10. august 2013

Bidder fra sommeren

Jeg har haft en rigtig dejlig sommer. Det er ikke blevet til meget bloggeri og kreativitet. Vejret har heldigvis været alt for godt. Men nu hvor regnen har gjort sig synlig igen, begynder det at krible i hæklefingrene. Så snarligt kommer der flere indlæg...

Da jeg blev færdig med min master sidste sommer, har det været begrænset hvor meget ferie jeg har haft. I uge 27 tog kæresten og jeg dog og pakkede bilen og kørte en tur mod Nederlandene. Det blev til en dejlig tur til Bremen, Köln, Antwerpen og Amsterdam. Det er efterfølgende også blevet til et par småture, bl.a. til Skagen. 
I mit billedespam nedenfor kan man se et par billeder fra sommeren. 


Solnedgangen ved Gammel Skagen

Udsigt over Vesterhavet og Gammel Skagen

Vesterhavet

På vej hjem fra sommerferiekøreturen blev det til et lille stop ved grænsen

Kanalerne i Uitgeest nord for Amsterdam, dejligt at se en masse køer på græs. 

Man ved at man er i Belgien når der er intet mindre end tre slags "Nutella", selfølgelig lavet af belgisk chokolade. 

Heaven...


Når man nu arbejder med kollektiv trafik, kan man ikke andet end blive glad når man ser en sporvogn. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...