lørdag den 31. august 2013

Man må godt ombestemme sig

Jeg har altså ombestemt mig!
Mit Kauni-tæppeprojekt er blevet revurderet og er nu blevet til et Kauni-tunesisk-hæklet tæppe. 
Jeg fandt dette tæppe som Pernille med bloggen Pescno har lavet og synes det er supersejt. 

Tæppet er hæklet med tunesisk hækling, som (måske) minder lidt om strikning, men kun med en pind. Man samler en række masker op og tager dem af igen, det er ret simpelt og man kan få nogle rigtig rigtig flotte mønstre ud af det. 

Farverne på tæppet har jeg ogås ændret en smule. Nu bliver det:
Mørk Grå
Blå
Petroliumsblå
Lys Støvet grøn
og 
Lime. 

Indtil videre har jeg slået 200 masker op - bredden på tæppet - og hæklet ca. 8 cm i længden, så der er lang vej til 160-180 cm. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...