mandag den 28. oktober 2013

Sidste stop på ruten...

I denne uge skal jeg sige farvel til min arbejdsplads gennem 3 år (on/off). Egentligt er det onsdag jeg har sidste dag, men da alle min afdeling var fuldtallig i dag blev det til eftermiddags kagehygge i dag. Jeg havde bagt en drømmekage, delt den og fyldt den med nougatflødeskum med hakkede toberlronestykker i. Efterfølgende er den smurt op med creme cheese frosting og dækket med fondant. I og med at arbejdspladsen jeg siger farvel til er Nordjyllands Trafikselskab var kagen formet som en bus. 

Ved NT elsker vi busser...
Det har hele tiden været meningen at min tid ved NT skulle slutte, da jeg var ansat i en tidsbegrænset stilling, og da et spændende job blev ledigt måtte jeg søge det. 
Jeg forlader de trygge rammer ved NT til fordel for et bareselsvikariat i Aarhus Kommune i afdeling for Kollektiv Trafik - så jeg bliver i branchen. Dog med et noget længere 'pendl' end tidligere. Før kunne det klares på 10 minutter på cykel - fremover bliver det 10 min på cykel, 1time og 20 minutter i tog og 15 minutter i bus. Men jeg glæder mig til at komme i gang - og ikke mindst er jeg spændt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...