fredag den 25. januar 2013

Jeg går straks igang...

I min luren rundt omkring på blogland faldt jeg over denne Sprutte Indsamling på Josefines blog. 
Hun har hæklet en fin fin blæksprutte til en lille for tidligt født pige. Sprutternes arme skulle minde meget om navlestrengen inde i maven og skabe tryghed for det lille barn. Josefine har startet en indsamling af hjemmehæklede sprutter - og jeg kan da slet ikke lade være med at være med, så jeg gik fluks igang med at finde garn og første sprutte er denne i lilla og beige meleret bomuldsgarn. Skal nok skynde mig at lave den færdig og sende den videre til Josefine så de kan komme til Skejby Sygehus. 


Spruttens hoved... Arme kommer lige snart. 

Dette billede er fra En Elefant (Josefines blog) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...