fredag den 4. januar 2013

One Big Happy Family

Glædelig bagjul og rigtig godt nytår!

Julen har jeg tilbragt med familien og svigerfamilien. Det var dejligt at komme lidt væk hjemmefra (når man som arbejdsløs går meget af dagen med at være hjemme). 
Det var dejligt med gåsestej, rødkål og sovs - det er ikke noget vi ligefrem får hver dag. 
Efter at have holdt jul hos mine forældre drog jeg med toget til svigermekanikken. Det var rigtig hyggeligt at se dem i julen. 

(Jeg smider lige et indlæg senere med udpluk af alle mine fine fine julegaver)

Mine to niecer fik en ugle hver, så nu kan der næsten ikke være flere i uglefamilien. 


Til Svigermor har jeg (på bestilling) lavet et sæt grydelapper ala Lutter Idyl. Hun ville gerne have nogen der passede til det blå i ph-lampen i deres alrum. Og selvom sviger ikke er så meget for skrigende pangfarver, så synes jeg nu alligevel, at de blev rigtig fine med den orange kontrast. Garnet (med udtagelse af det orange, som er fra Mayflower købt hos Yarnfreak) er fra Søstrene Grene. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...