søndag den 8. september 2013

Det skrider fremad


Jeg er kommet godt igang med mit kaunitæppe. Hver farvebælte bliver 28 rækker i højden. 
Det går forholdsvis nemt med at hækle, men er rigtig træls hvis man finder en fejl, for hver række består både af en opsamling og en afmaskning, så det tager lidt tid at indhente. 

Her kan man se farvekombinationen, sådan næsten da. Jeg har lavet et lille stykke i lime i bunden, et stykke i lys støvet grøn og er nu i gang med blandingen af lys støvet grøn og blå. Efter dette kommer der en ren blå, blå/petrol, petrol og så kan jeg ikke helt beslutte om den marineblå skal med, eller om den skal gå direkte over i grå. Her er det bare en rest gråt Arwetta der er lagt ved, da jeg ikke har købt det grå garn endnu. Men den grå skal med under alle omstændigheder. Det grå stykker bliver ret langt, og smider nok lidt rækker lime ind for at bryde det lidt. Men mere omd et når jeg kommer dertil. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...